نصب و راه اندازی تابلو برق

نصب و راه اندازی تابلو برق

نصب و راه اندازی تابلو برق

نصب و راه اندازی تابلو برق برای ساختمان خود را می توانید به برقکار مینی سیتی بسپارید ما  به کمک نیروهای ماهر خود راه اندازی تابلو برق شما را انجام می دهیم. تابلو برق ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود نصب آن را سفارش دهید. 

اما دلیل نصب تابلوهای برق چه می باشد و این سیستم چه وظیفه ای دارد؟ نصب تابلو برق به دلایل مختلفی انجام می شود و وظیفه های زیادی را نیز برعهده دارد. وظایف یک تابلو برق شامل تجهیزات کنترلی ، نمایشگرها ، مدارات فرمان و المان حفاظتی می باشد. تابلو برق در برابر جریان های زیاد ، تغییرات ولتاژ ، قطع و وصل شدن جریان برق از شما محافظت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی تابلو برق می توانید با برقکار یوسف آباد تماس بگیرید.

تابلو برق از چه قسمت های تشکیل شده است؟

قبل از راه اندازی تابلو برق با اجزای مختلف تابلو برق آشنا شوید. تابلو برق از اجزای مختلفی مانند سوئیچ ها ، دستگاه محافظ از کلید ها ، فیوزها ، جدا کننده ها ، رله ها ، قطعات کنترل ، دستگاه های برقی ، قطع کننده کنترل مدار ، تجهیزات مختلفی تشکیل شده است.

تابلو برق ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند در شرایط طبیعی و غیر طبیعی برای شما بدون مشکلی کار کنند. اگر بخواهیم درباره ی اجزای تابلو برق کمی اطلاعات بدهیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

کلید های برق: کلید های برق برای قطع و وصل کردن جریان الکتریکی کاربرد دارند. کلید های برق را می توان به دو دسته ی کلید جریان هوا و کلیدهای روغنی دسته بندی کرد.

فیوز: قسمت از یک سیم می باشد و زمانی کاربرد دارد که اگر جریان جاری بیش از حد عبور کند ذوب می شود. فیوزها برای محافظت در مقابل جریان به مدار اضافه می شوند.

رله ها: رله دستگاهی می باشد که خطا را تشخیص می دهد و اطلاعات را به قطع کننده مدار می فرستد.

برای این که تابلو برق شما به درستی نصب و راه اندازی بشود می توانید با برقکار قیطریه در ارتباط باشید.

نصب و راه اندازی تابلو برق - برقکار تهران

انواع تابلو برق های داخل ساختمان

تابلوی جعبه فیوز

مدارهای روشنایی و پریزهای هر واحد مسکونی از این تابلو تغذیه می شوند. در گدشته ساختمان ها از جعبه تقسیم کننده پراکنده استفاده می کردند اما امروزه استفاده از این تابلو در ساختمان ها بسیار دیده می شود. مزیت این نوع تابلو این است که اگر اتصال قطع شدن تنها همان بخش از مدار خارج می شود. برای نصب این نوع تابلو می توانید با برقکار طرشت در ارتباط باشید.

تابلوی عمومی

برق مکان های عمومی که همه ی ساکنین به آن دسترسی دارند توسط این تابلو فراهم می شود. همه ی ساکنین یک ساختمان باید به این تابلو برق دسترسی کاملی داشته باشند تا بتوانند در صورت بروز مشکل با برقکار صادقیه تماس بگیرند. سیستم هایی مانند آنتن مرکزی ، آیفون ، سیستم اعلام حریق ، موتورخانه ، آسانسور توسط این تابلو برق تغذیه می شوند.

تابلوی اصلی

تابلوی اصلی را با نام تابلوی کنتور نیز می شناسند این تابلو در ورودی ساختمان نصب می شود و برق تمام واحد را تامین می کند. برای نصب این نوع تابلو برق باید از برقکار ماهر بگیرید چون تمام برق ساختمان از این تابلو تامین می شود. برای سفارش نصب و راه اندازی تابلو برق می توانید با برقکار تهران در ارتباط باشید و خدمات حرفه ای دریافت کنید.

تعمیر و نگهداری تابلو برق

تابلو برق یکی موارد مهمی است که در زمان ساختمان سازی باید به آن اهمیت داد. هر کسی نمی تواند نصب تابلو برق را انجام بدهد چه برسد به این که بخواهد تعمیر آن را انجام بدهد. تابلو برق باید به صورت سالیانه مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکلی برای شما ایجاد نکند. برای این که بتوانید از مشکلات تابلو برق خود جلوگیری کنید می توانید با برقکار شهرک غرب در ارتباط باشید. برقکاران ما می توانند با هزینه ی مناسب در زمان کم تابلو برق شما را تعمیر کنند.

نصب و راه اندازی تابلو برق - برقکار صادقیه
سوالات متداول

بله تابلو برق در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که شما می توانید بر اساس محلی که می خواهید در آن جا نصب کنید تابلو برق را تهیه کنید.

✅ تابلو برق ولتاژ پایین

✅ تابلو برق ولتاژ متوسط

✅ تابلو برق ولتاژ بالا

تماس با ما