نصب و تعمیر آیفون

نصب و تعمیر آیفون

نصب و تعمیر آیفون

تا به حال نیاز به نصب و تعمیر آیفون تصویری پیدا کرده اید؟ همانطور که می دانید آیفون یکی از لوازمی می باشد که امکان خراب شدن آن ها بسیار بالا می باشد گاهی صدا قطع می شود گاهی با زدن دکمه بازشو درب باز نمی شود این ها عمده مشکلات آیفون می باشد برای این که شما به این مشکلات برنخورید می توانید با برقکار مینی سینی و برقکار یوسف آباد در ارتباط باشید.

آیفون تصویری از پرطرفدارترین محصولاتی می باشد که در هر منزلی پیدا می شود. با نصب آیفون شما می توانید امنیت خانه ی خود را تضمین کنید و درب منزل خود را به روی هر غریبه ای باز نکنید. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که افراد برای نصب آیفون تصویری صف بکشند برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

قابلیت هایی که با نصب و تعمیر آیفون خواهید داشت!

تماس آیفون با موبایل

یکی از قابلیت هایی که با نصب آیفون به دست خواهید آورد این است که در نبود کسی در منزل اگر فردی زنگ واحد شما را زد با گوشی شما تماس گرفته خواهد شد تا اگر تمایل داشتید درب را باز کنید و فرد موردنظر داخل شود.

یکی از تفاوت های مهم آیفون تصویری و صوتی همین مورد می باشد. اگر می خواهید آیفون شما این قابلیت جذاب را داشته باشد می توانید با برقکار قیطریه در ارتباط باشید و ما آیفون شما را به درستی نصب خواهیم کرد!

انتقال آیفون به واحدهای دیگر

شاید شما یک تلفن همراه هوشمند نداشته باشید تا بتوانید مشکلات را برطرف کنید به همین دلیل یکی دیگر از قابلیت هایی که آیفون دارد این است که می توانید تماس را به واحدهای دیگر انتقال دهید.

وقتی از این ویژگی برای خود استفاده کنید مطمئن هستید که در نبود شما واحدهای دیگر می توانند درب را باز کنند. هر کسی نمی تواند این قابلیت ها را بر روی آیفون شما راه اندازی کند برای کسب اطلاعات بیشتر با برقکار طرشت در ارتباط باشید.

باز و بسته کردن درب پارکینگ

همه ی آیفون ها این قابلیت را ندارند و نمی توانند باز و بسته کردن درب پارکینگ را برای شما انجام دهند پس در زمان خرید آیفون باید به این قابلیت توجه داشته باشید چرا که موضوع مهمی است.

همه ی افراد برای باز و بسته کردن درب پارکینگ نیاز به ریموت دارند اما شما با نصب آیفون مناسب می توانید تنها با فشردن یک دکمه درب پارکینگ را باز یا بسته کنید. برای این مطمئن شوید نصب و تعمیر آیفون شما به درستی انجام شده است می توانید با برقکار صادقیه در ارتباط باشید.

نصب و تعمیر آیفون - برقکار مینی سیتی

چرا نصب و تعمیر آیفون را انجام بدهیم؟

در بالا درباره دلایل نصب آیفون گفتیم که مهمترین آن حفظ امنیت خانه می باشد! اما چه دلایلی باعث می شود تا به فکر تعمیر آیفون باشیم؟ اولین دلیلی به فکر تعمیر آیفون می افتیم این است که تصویری بر روی مانیتور به نمایش در نمی آید که عمده مشکلات آیفون تصویری همین مورد می باشد. برای حل این مشکل می توان با برقکار شهرک غرب تماس بگیرید.

از دیگر دلایل تعمیر آیفون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

📌 صدا داخل آیفون پخش نمی شود اما صدای شما شنیده می شود.

📌 صدای فرد موردنظر به صورت واضح در گوشی آیفون نمی آید.

📌 با زدن زنگ واحدهای دیگر زنگ واحد شما نیز خورده می شود.

📌 زنگ آیفون چند بار تکرار می شود.

📌 دوربین آیفون در جای نامناسب نصب شده است.

📌 صدای زنگ آیفون در بیرون از ساختمان پخش می شود.

📌 با زدن دکمه بازشو درب باز نمی شود.

📌 مانتیور تصویری آبی رنگ به شما نمایش می دهد.

اگر آیفون شما دچار مشکلات دیگری شده و نیاز به تعمیر دارد همین حالا با برقکار تهران تماس بگیرید.

نصب و تعمیر آیفون - برقکار یوسف آباد

سوالات متداول

هر سوالی در زمینه ی نصب و تعمیر آیفون دارید از ما بپرسید!

اگر شما از آیفون وایرلس استفاده کنید بله می توانید محل آیفون را در خانه تغییر دهید در غیر این صورت باید محل سیم کشی تغییر کند که این نیاز به هزینه و زمان زیادی دارد.

✅ نصب و تعمیر انواع آیفون تصویری و صوتی

✅ نصب پنل برای آیفون صوتی و تصویری

✅ تعمیر انواع پنل آیفون

✅ نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری در تمام مناطق تهران

تماس با ما