نصب سیستم اعلام حریق

نصب سیستم اعلام حریق

نصب سیستم اعلام حریق چه کمکی به ما می کند؟ این روزها همه به دنبال این هستند که بتوانند در برابر عوامل مختلف از از منزل یا محل کار خود محافظت کنند. یکی از مواردی که باعث می شود مشکلات زیادی برای محل زندگی و محل کار پیش بیاید آتش سوزی است چه بهتر که سیستمی داشته باشیم که به کمک آن بتوانیم قبل از آن که آتش سوزی وسیع تر بشود از مشکل جلوگیری کرد.

تصور کنید که شما مدیر یک شرکت هستید اگر در زمان حضور کارکنان در شرکت آتش سوزی رخ دهد و باعث آسیب دیدن آن ها باشد شما هستید که باید تمام مسئولیت ها و هزینه ها را پرداخت کنید.

اگر می خواهید یک کسب و کار حرفه ای داشته باشید نصب سیستم اعلام حریق فراموش نشود. با وجود این سیستم نه تنها امنیت و سلامت خود را تامین می کنید بلکه می توانید سلامت و امنیت کارکنان را نیز تامین کنید. برای نصب اعلام حریق می توانید با برقکار مینی سینی و برقکار یوسف آباد در ارتباط باشید.

هدف از نصب سیستم اعلام حریق

خیلی ها تصور می کنند سیستم اعلام حریق تنها برای زیبایی استفاده می شود و هیچ کارایی دیگری ندارد در صورتی که اینطور نیست شما می توانید برای موارد مختلفی از این سیستم برای خود استفاده کنید به شرط این که از نصاب حرفه ای برای نصب اعلام حریق استفاده کنید که یشنهاد ما به شما استفاده از برقکار قیطریه می باشد.

و اما مهمترین هدفی که برای نصب این سیستم وجود دارد این است که در زمان تشخیص دود بتواند افراد را مطلع کند. با نصب اعلام حریق افراد فرصت کافی را دارند تا بتوانند محل را تخلیه کنند.

با وجود سیستم اعلام حریق هیچ خسارت جانی و مالی شما را تهدید نخواهد کرد. با برقکار تهران خیالتان راحت است نصب این سیستم به درستی انجام شده است.

نصب سیستم اعلام حریق - برقکار طرشت
نصب سیستم اعلام حریق - برقکار مینی سیتی

سیستم اعلام حریق متعارف چیست؟

سیستم اعلام حریق متعارف یکی از انواع سیستم اعلام حریق می باشد. در این نوع سیستم از ردیاب ها و تعداد زیادی نقطه تماس در قالب یک مدار استفاده شده است که این ها به یک دیگر متصل هستند. 

این نقاط تماس و ردیاب ها در یم صفحه کنترل مرکزی به یک دیگر متصل می شوند. برای این که منطقه ای که آتش سوزی در آن اتفاق افتاده است را مشخص کنید نیاز به این دارید که باید تعداد مدارهای زیادی را دور تا دور ساختمان نصب کنید.

زمانی که سیستم اعلام حریق متوجه وجود دود شد شروع به آژیر زدن می کند و افراد را از این موضوع مطلع می کند. برقکار طرشت برای نصب سیستم اعلام حرق آماده به کار می باشد برای این مورد تنها کافیست با ما در تماس باشید.

مزیت راه اندازی سیستم اعلام حریق

شاید تصور کنید که تنها مزیت راه اندازی سیستم اعلام حریق این است که از آتش سوزی جلوگیری می کند اما خب وقتی از آتش سوزی جلوگیری شود چه کمکی به شما می شود؟

اول از همه بگوییم که مهار اتش سوزی باعث می شود به محیط زیست هم آسیب وارد نشود پس اولین مزیتی که می توان نام برد سازگاری کامل این سیستم با محیط زیست می باشد.

دومین مزیتی که برای این سیستم می توان نام برد این است که بعد از این تشخیص داد دود وجود دارد شروع به آژیر زدن می کند.

سومین مزیتی که می توان برای آن نام برد این است که از خسارت جانی و مالی جلوگیری می کند.

برای این که راه اندازی این سیستم برای شما به درستی انجام بشود بهتر است با برقکار صادقیه در ارتباط باشید.

نصب سیستم اعلام حریق - برقکار تهران
راه اندازی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر همانند مانند سیستم اعلام حریق متعارف عمل می کند اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد و این تفاوت باعث شده که سیستم اعلام حریق آدرس پذیر طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

در سیستم اعلام حریق متعارف تشخصی این که در کدام قسمت دود تشخیص داده شده است را ندارد و تنها آژیر می زند که دود مشاهده شده است اما در سیستم آدرس پذیر می توان مشخص کرد که آژیر از کدام بخش به صدا در آمده است و خیلی سریع برای رفع آن اقدام کرد.

برای این مطمئن شوید سیستم اعلام حریق آدرس پذیر به درستی نصب شده است می توانید با برقکار شهرک غرب در ارتباط باشید و راه اندازی این سیستم را به آن ها بسپارید.

سیستم اعلام حریق به صورت حلقه ای سیم کشی می شوند و ظریفت هر یک از این حلقه ها تا 99 دستگاه می باشد. برقکار تهران برای این که بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهد در تمام مناطق تهران شعبه زده است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

هر سوالی در زمینه نصب سیستم اعلام حریق دارید از ما بپرسید. به تعدادی سوال درباره ی این سیستم در زیر پاسخ داده ایم.

این سوال بستگی به این دارد که شما برای سیستم اعلام حریق خود از باتری پشتیبان استفاده کرده باشید یا نه! اگر که استفاده کرده باشید در زمان قطعی برق نیز می توانید از این سیستم بهره کافی را ببرید اما اگر این کار را انجام نداده باشید نمی توانید از این سیستم در زمان قطعی برق استفاد کنید.

✅ حسگرها

✅ پنل مرکزی

✅ آشکارسازها

تماس با ما